Regulamentul Campionatului premii.idle.ro
INFORMATII GENERALE
1. Campionatul este alcatuit din divizii a cate 10 clanuri.
2. Numarul minim de echipe este de 10, acesta putand creste cu cate 10 echipe, astfel formandu-se multe divizii
3. Divizia A este divizie Steam Only, iar restul diviziilor fiind si Steam si Valve(Non-Steam).
4. Primele doua clasate ale fiecarei divizii la finalul unui sezon vor promova, iar ultimele doua clasate ale fiecarei divizii la finalul unui sezon vor retrogada.
5. La finalul unui sezon se va organiza o mini-cupa cu primele doua clasate ale fiecarei divizii.
6. Meciurile vor fi stabilite inca de la inceputul competitiei.
7. Se vor juca 5 harti: de_dust2, de_nuke, de_train, de_inferno, de_tuscan.
8. Hartile vor fi stabilite inca de la inceputul competitiei.
9. Clanul care castiga un meci va primi 3 puncte, cea care va face egal 1 punct si cea care va pierde 0 puncte.
10. In functie de punctele acumuluate se va face departajarea in grupe si in Clasamentul final.
11. Pentru nelamuriri sau orice alta problema, sunteti rugati sa postati la rubrica Discutii Generale.
DESFASURARE
1. Meciurile se vor desfasura in zilele de Vineri, Sambata si Duminica.
2. Pentru data si ora exacta, va rugam sa verificati sectiunea
3. Meciurile se vor desfasura pe serverele noastre de war.
4. Echipele trebuie sa se prezinte pe server cu 10 minute inainte de inceperea partidei.
5. In caz de intarziere, se vor astepta 15 minute, urmand ca echipa ce nu s-a prezentat sa piarda meciul cu 30-0.
6. Meciul se poate amana cu minim 2 ore inainte de inceperea partidei. Restanta se va disputa in cursul saptamanii, pentru a nu decala programul cupei. Puteti posta cererea de amanare la rubrica de .
ECHIPELE
1. Fiecare echipa se poate inscrie in topicu-l Inscrieri, urmarind modelul de inscriere.
2. Echipa trebuie sa fie formata din 5 jucatori titulari si maxim 5 rezerve.
3.In meci, jucatorii pot sa foloseasca tag-ul si numele cu care s-au inscris, sau pot lasa un comment pe forum pentru a-si schimba tag-ul sau nick-ul toate acestea putandu-se face pana joi. Nerespectarea acestei reguli duce la pierderea meciului cu 30-0.
4. Este interzisa folosirea de nick-uri/tag-uri obscene.
5. Un jucator nu poate activa pentru mai multe echipe. In consecinta, acel jucator va fi descalificat din campionat.
6. Se poate posta un anunt prin care sa se faca un transfer al unui jucator de la un clan la celalalt, insa respectandu-se regulile prezente aici la alineatul 2.
REGULI GENERALE
1. Echipele pot comunica in timpul meciului doar prin intermediul Clan-Leader-ului. In caz contrar echipa va fi sanctionata cu un avertisment.
2. Injuriile de orice natura adresate echipei adverse sau arbitrilor, inainte, in timpul sau dupa meci sunt sanctionate cu pierderea partidei respective cu 30-0 sau cu eliminarea echipei din campionat.
3. Clan-Leaderii echipelor nu au voie sa vorbeasca intre ei in timpul meciului. In caz contrar, ambele echipe vor fi sanctionate cu un avertisment.
4. Toate meciurile vor fi inregistrate folosind HLTV. Demo-urile vor fi postate pe forum si pot fi descarcate de orice utilizator.
5. Pentru orice reclamatie la adresa echipei adverse/arbitrilor, sunteti rugati sa postati la categoria RECLAMATII.(folosire cod, alias-uri interzise etc).
6. Meciul se incheie dupa 30 runde de joc, indiferent de scor. Echipa sau vreun jucator al echipei iese de pe server inainte de sfarsitul jocului va pierde meciul cu 30-0 si va fi sanctionata cu un avertisment. La 3 avertismente de acest gen, echipa va fi exclusa din cupa.
7. Jucatorii nu au voie sa foloseasca comanda say, doar say_team.
8. Daca un jucator iese si intra iar pe server echipa va fi sanctionata cu un avertisment.
9. La 3 avertismente in timpul meciului, echipa in cauza va pierde meciul cu 30-0.
REGULAMENT GAMEPLAY
1. Fiecare meci va debuta cu o runda de cutite. In aceasta runda, toti jucatorii vor arunca pistoalele si bomba in baza. Nu pot cumpara decat vesta. Achizitionarea de grenazi va duce la pierderea rundei. Jucatorii se vor intalni intr-un loc hotarat de arbitru. Daca un jucator fuge de la acel loc, echipa in cauza va pierde runda.
2. Se vor juca 15 runde la fiecare echipa.
3. Pe parcursul rundei, fiecare jucator poate cumpara MAXIM o grenada exploziva (
HE), 2
flashbang-uri si o grenada fumigena (
Smoke Grenade). In caz contrar se sanctioneaza cu pierderea rundei si avertisment echipei.
4. Este interzisa folosirea oricarui alias ce modifica gameplay-ul jocului (Silent Defuser, Fast Zoom, etc). Singurul alias care este este permis este "Bunny-Hop". Incalcarea acestei reguli se pedepseste cu avertisment pentru echipa. In cazul in care o echipa incalca de trei ori aceasta regula, pe parcursul unui meci, ea va pierde meciul cu 30-0.
5. Este interzisa folosirea oricarui bug al engine-ului (Boost-ul prin textura, urcatul pe harta, Flashbug, Hidden Bomb - ascunderea bombei in X1 pe de_dust2 - sau Silent Plant). Echipa in cauza va pierde runda. La 3 abateri de acest gen va pierde meciul cu 30-0.
6. Este interzisa folosirea oricarui tip de CHEAT (Wallhack, Aimbot, Speedhack, Spinhack etc). Folosirea lor va duce la excluderea echipei in cauza din cupa.
7. Se pot face schimbari de jucatori doar in timpul pauzei dintre runde. Iesirea jucatrorului si reintrarea altuia nu va fi sanctionata cu un avertisment.
8. Daca un jucator iese si nu revine in termen de 10 minute sau daca meciul se termina in mai putin de 10 minute si acestia nu sunt in 5 oameni pana la finalul meciului vor pierde meciul cu scorul de 30-0.
REGULAMENT ARBITRI
1. Arbitrii nu au voie sa favorizeze nicio echipa inscrisa in concurs. Nu au voie sa ajute niciun jucator prin comanda amx_psay.
2. La fiecare meci vor asista 2 arbitri.
3. Arbitrii vor fi programati sa asiste un meci in functie de posibilitatile lor.
4. Arbitrii trebuie sa se prezinte pe server cu 15 minute inainte de inceperea meciului, folosind programul stabilit.
5. Arbitrii nu au voie sa schimbe setarile standard are serverului.
SETARI STANDARD
Cod:allow_spectators 1
decalfrequency 60
edgefriction 2
file_access 1
host_framerate 0
mp_autocrosshair 0
mp_autokick 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 0.25
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 1
mp_flashlight 1
mp_footsteps 1
mp_forcecamera 2
mp_forcechasecam 2
mp_freezetime 10
mp_friendlyfire 1
mp_friendly_grenade_damage 1
mp_hostagepenalty 0
mp_kickpercent 1
mp_limitteams 10
mp_logdetail 3
mp_logecho 1
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_mapvoteratio 0
mp_playerid 1
mp_tkpunish 0
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
sv_cheats 0
sv_clienttrace 1
sv_clipmode 0
sv_friction 4
sv_gravity 800
sv_lan 0
sv_maxcmdrate 101
sv_minrate 0
sv_minupdaterate 20
sv_maxrate 25000
sv_maxspeed 320
sv_maxunlag 0.5
sv_maxupdaterate 101
sv_proxies 1
sv_send_logos 1
sv_send_resources 1
sv_stepsize 18
sv_stopspeed 75
sv_timeout 60
sv_unlag 1
sv_unlagpush 0
sv_unlagsamples 1
sv_voiceenable 1
Nota: Scorul este foarte important. In functie de victorii si de numarul rundelor castigate si pierdute se va intocmi clasamentul final.
* Administratorul cupei isi rezerva dreptul de a schimba regulamentul pe parcursul desfasurarii competitiei. Orice modificare va fi anuntata public tuturor participantilor.
- Citat :
- IMPORTANT: Acest regulament este regulament official PGL Romania.